6 Ekim 2013 Pazar

Mavi Uzun Yelek ve Obi Kemer

Kardeşime daha önce kapri bir kot pantolon dikmiştim..
Onu üzerine bişeyler yapayım diye düşünmüştüm ama bir türlü yetiştirememiştim.
Neyseki yakın zamanlarda uzun bir yelek yaptım..Mavi olsun istedim kapriye uysun diye..
Çok kullanışlıdır bence kısa yada uzun yelekler ben çok severim..
Ha bide uzun zamandır yapmak istediğim obi kemeride yaptım.
İsteyenler vardı ve kardeşimede yelekle birlikte veririm diyordum..
Kısmet oldu diktim valla..hem benim kemerim oldu hem kardeşimin hemde isten kişinin :D
*Elimde bir tane kemer var isteyen olursa mail atabilir ;) ugurbocegi24@hotmail.com
**Şeritleri hariç boyu 92cm dir..




3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım kombin tamamlanmış:)

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ellkerinize sağlık cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim Hatice abla ;)
Teşekkür ediyorum İğne oyalarım ve hobilerim..Tabiki gelirim :D