6 Ekim 2013 Pazar

Çiçekli Kapri Kot Pantolon

Bu pantolonu kardeşime doğum günü hediye olarak dikmiştim..
Ama unutmuşum blogda yayınlamaya sizlerle paylaşmaya :(
Bu pantolonun kumaşıyla birlikte gri üzerine leopar desenli bir kumaş daha almıştım..Bunlar parça kumaşlardı.
Dar kesimli pantolon yaparım diye düşünmüştüm...Esneyen kumaşlardı..
Sonra baktım çiçekli olan kısa gelecek benim için..Ozaman çiçeklisini yapayım dedim..Ve kapri oldu :D
Beli lastikli yaptım.Ben çok seviyorum lastikli olmasını kıyafetlerin..Çok rahat oluyorlar.
Bide küpesini de yaptım oooh :))
Neyse çok fazla yine çenem düşmeden fotoğrafı paylaşayım sizlerle :D

2 yorum:

Nebihan AKÇA dedi ki...

Eline sağlık canım, küpeler de çok şık. Pantolonda kalıp kullandın mı yoksa kalıpsız mı kestin?

uğurböceği dedi ki...

Ayy beğenmene çok sevindim ;)
Çok teşekkür ederim..
benim bir dar kesimli pantolonum vardı onu kalıp olarak kullandım..
aslında yapışmıyordu pantolonum ama kalıbı çıkardıktan sonra yapışıyor diktiğim :D bide kendimede leoparlısını diktim oda orjinalindeki gibi olmadı..eksiğini tamamlayınca onuda yayınlayacam ;)