11 Ağustos 2013 Pazar

Antakya Medeniyetler Korosu Minyatürü

Çalışma sayfamı ziyaret eden bir abla bana memleketimle ilgili ürünler neden yapmadığımı sordu?Bende düşünüyorum ama ne yapacağımı düşünmedim dedim.Ve bu konuyla ilgili biraz konuştuk,düşünmemi söylemişti..O zamandan beri düşünüyordum ama aklıma gelenler hep yapılmıştı..
Han geçenlerde olumsuz olaylar oldu ya Türkiyemin her yerinde..İşte bizdede oldu..Ama konu saptırıldı..Her neyse...Ozaman çok üzüldüm..Çünkü ANTAKYA Medeniyetler Şehri..Çünkü ANTAKYA bütün mezheplerin dinlerin barındığı bir şehir.Çok çoook eskilerden süre gelen bişey bu..Neden benim halkımın arasına kötü tohumlar atılmaya çalışılıyor,birbirine düşürülüyor dedim..Çok kızdım..işte o sıralarda Antakya Medeniyetler Korosu'nun minyatürünü yapmak aklıma geldi.Antakya'yı hem Türkiye'de hemde Dünyada tanıttı..
Tabi malzeme sorunları olunca ancak bugün bitti :)
**NOT: Minyatürdeki kişiler korodakilerin kişisel bebekleri değildir..



4 yorum:

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

çok şekerrrr

(:SANAL GÜNLÜK:) dedi ki...

Ay çok güzel olmuşlar, elinize sağlık :)

figen abla dedi ki...

oy oy oy yerim ben bu koroyuuu :)))
bari bu koronun sunuculuğunu da ben yapayım ne dersin? :)

uğurböceği dedi ki...

Çoook teşekkür ederim arkadaşlarım öpüyorum hepinizi ;))
figen ablam senin gibi ustaya nasıl hayır denir kiiii :D