23 Nisan 2013 Salı

Şirinler Kostüm - Dikim

Hani geçenlerde bir yazı yazmıştım yaaa..BURDA ;)
İşte o çalışmayı açıklamanın vakti geldiiiii :))
Gevezelik yapmayacam,direk konuya atlayacam..Zaten yeterince bir önceki postta anlatmışım..
Bugün minnaklarla birlikte öyle heyecanlı ve mutşuydum ki anlatamam..
Şirinler kostümlerine kendileride bayıldı bendeeee..
Neyse gevezelik yapmayayım dedim ama dayanamadım şimdi yorumlar sizdeee ;)
NOT : Bu kostümler benim eserim ;) Zevkle,heyecanla ve stresle yaptım..Stresliydim çünkü beğenilecek miydi,çocuklara tam olacak mıydı diye soru işaretleri vardı ölçülerini aldığım halde..Ama beklediğimin bile üstü oldu :))








4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

biraz daha bahsetseydin ya canım:) bu güzellikleri sen diktin sanırım.

çok şeker olmuşlar.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli görünüyor her biri.. emeğinize sağlık...

uğurböceği dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum ;)
Hatice abla bu kostümler benim elimden çıktı..büyük bir siparişti benim için ;))

Tüylü Bamya dedi ki...

gerçekten çok şirinler :) ellerinize sağlık. :)