18 Nisan 2013 Perşembe

Güzel Çalışmalar

Nerelerdeyim?Belki merak edildim belkide edilmedim,kimbilir :)
Ama ben yinede diyeyim güzel çalışmalar içerisindeydim..Çok şükür alnımın akıyla bitirdim..Ve benden hiç beklenmeyen bişeydi bence bu çalışma..Belkide bekleniyordu :)) Bilmem ki..
Bende bu çalışmada büyük cesaret gösterdiğime inanıyorum ama cesaretlenmemi sağlayan motivasyon önemli..Onuda sağlayan kişiyede çok teşekkür ediyorum.Üstü kapalı hep anlatıyorum biliyorum ama şimdi değil biraz daha beklicez bilgi paylaşımı ve fotoğraf paylaşımı için..
Sabırsızlanıyorum bilgi vermek ve teşekkür etmek için ;)
İnşallah beğenirsiniz güzellikleri..Ve biliyorumki o oyumları okuyunca stresim ve yorgunluğum uçup gidecek her zamanki gibi ;)
Hepinizi öpüyorum,bekleyin beni olur mu blogdaşlarım ;))

2 yorum:

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Eminim güzel şeyler ortaya çıkacak..Beklemedeyim..Sevgiler:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Bak merak yaptırıyor böcüğümmmm:)
bekleniyorsun canımmm