22 Şubat 2013 Cuma

Kayısılı,İncirli Kuki


Malzemeler:
1,5 su bardağı kuru kayısı,kuru incir(ıslatılmış doğranmış)
1/2 su bardağı şeker
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
1 su bardağı dövülmüş ceviz,fındık vs
Yapılışı:
Tüm malzemeyi karıştırın,yoğurun.Ceviz büyüklüğünde toplar yapın.Fırın tepsisine yağlı kağıt koyun.Badem şekli verdiğiniz kukileri dizin.190 derecede üstü kızarana kadar pişirin..
NOT: Ben damla çikolata da ekledim..Malzemeleri eklemek çıkarmak size kalmış..Tarife uygun değişimler yaptım..

5 yorum:

melahat nuroglu dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ooo süper bir enerji bu ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

My brother ѕuggested I might lіke this web site.
He was entiгely right. This post trulу mаԁe my dаy.
You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

Also visit my homepage wedding dresses

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

ellerine sağlık canım, kayısı ve incir süper ikili:)) afiyet şifa olsun..

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ediyorum hepinize ;)
gerçi ben inciri kullanmadım sadece kayısı vardı onu kullandım..istenilen şekilde yapılabilir bence :*