22 Ocak 2013 Salı

Yelek - Gömlek ve Etek / Kemer

Yelek - Gömlek
Eveeeeet!!
Beni uğraştıran yelek gömlek sonunda bitti ve ben fotoğraflamayı başardım gündüz gözüyle :D Hocam ilk çalışmada zor bir model seçtin dedi bu hoşuma gitti..Neden mi? Çünkü ilk çalışmada zor olanı başarmış olmak çok güzel bir duygu ♥

Etek / Kemer
Bu etek/kemeride yaparken uğraştım..Aslında zor değil ama benim hatam oldu ve ondan dolayı uzadı bitimi..Çok güzel bir aksesuar..İster etek olarak giyilebilinir tayt üzerine..İsterseniz de dar pantolonla kısa bluz üzerine giyemiyorum derseniz bu aksesuar sizin için kemer olabilir ve rahat hareket edebilirsiniz ;)


8 yorum:

senayatilgan dedi ki...

Hıııımmmmm Gömlek-yelek çok güzel olmuşşşşş hakikaten çok güzel bir modelmiş ve ilk çalışmaysa harikaaaaa birşey başarmışsınnnn :)
Kemer-etek ise çok enteresannnnn ilginç şekillerde kullanılabilir . Çok başarılı ellerine sağlık :)

uğurböceği dedi ki...

Gerçekten kalıpla çalıştığım ilk çalışma..Kurstan önce çocuklara bebeklere basit lastikli etek felan dikmişliğim var.Onun dışında ilk böyle bişey yaptım ;)
Senay hanım sizden bu sözleri duymak çok güzel..Hayranlıkla blogunuzu takip ediyorum.Çok güzel çalışmalrınız var ve hep içimden bende yapabilecekmiyim diye geçmiştir :d bir başlangıç yaptım galiba

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

MaaşAllah adaşım on parmağında on marifet Allah nazarlardan korusun canım ilkler böyleyse gidişatın muhteşem olacak demektir..

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederiiiiim adaşıııım :*
Diline sağlıııııık ;)inşallah inşallaaahh

MariaM dedi ki...

Hoş olmuş cidden :) Etek/kemeri pepluma benzettim ben :)emeğinize sağlık.
http://bursagelini.blogspot.com/

hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım sağlıkla giy sevgiler

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Peygamber efendimizin dünyaya teşrif ettiği gece olan Mevlid kandilimiz mübarek olsun.Allah'ım dualarımızı kabul eylesin inşaAllah hayırlı kandiller.

uğurböceği dedi ki...

mariam ve hatice abla çok teşekkür ederim ;)
Marifetanem hayırlı kandiller