28 Ocak 2013 Pazartesi

Muffin ve Doğum Günü Pastası

Birkaç gün önce hadi bakalım iş başına dedim ve mutfağın yolunu tuttum.Uzun zamandır yapmayı istediğim muffinlerimi yaptım sonunda ;) Mutfaktan gelen mis gibi kokuları duyunca tamam dedim süper olacak..Görüntüde hiç fena olmadı.Sonra fırından çıktı,soğudu ve tadına bakıldı "Iıımmmm ııımmm"
Sizede ikram etmeyi isterdim keşke öyle bir imkanım olsaydı..Bizde bugün nişanlımın 3gün erken kutladığımız doğum günü için götürdük :D Evet 3 gün erken yanlış değil saçma değil..Çünkü hafta içi ilçeler arası gidişimiz kolay olacak ama dönüşümüz vasıta açısından zor olacağı için ve iş yokken pazar günü bende bugüne süprizi ayarladım.Daha güzel oldu ve gerçekten süpriz oldu günü değil diye ;))
Bide bugün için yapılacak olan pasta fikri çok farklıydı,ama şeker hamurundan bir aksilik oluştu diye fikir değişti..Sonra birkaç fikir daha geldi aklıma ve en sonkini uyguladım ;)
Çok gevezelik yapmadan hem muffini hemde doğum günü pastasını sizlere sunayım bakalım beğenecek misiniz ?


Hiç yorum yok: