5 Ocak 2013 Cumartesi

Elma Gelin Damat - Corel Draw

Yeni yılın ilk yazısı bir deneme..
Yani corel draw programını öğrenmeye çalışıyorum.Sağolsun nişanlım yardımcı oluyor..
İlk denememi yaptım ve nişanlıma gösterdim.Ama ben yaptım demedim."Güzel" dedi ve sonra ben yaptım deyince şaşırdı.İlk çalışmaya göre güzel olmuş dedi..Eee bende iştaha geldim.Diğer çalışma ne olsun diye düşünmekteyim ;)
Sizlerden de yorum almak istiyorum..(Hatalarım var biliyorum geliştirdikçe düzelecektir diye düşünüyorum)

4 yorum:

hatice yazıcı dedi ki...

yeni bir çalışma aşıyorsun anlaşılan,kolay gelsin eğlenceli bir program sanırım:)

uğurböceği dedi ki...

Bilmem aşıyor muyumdur ki :D
Ben uzun zaman önce photoshopla uğraşıyordum yaptığım çalışmalarda vardı..Ama corelle hiç yıldızım barışmadı.yani tek başıma çözemedim photoshopu tek çözmüştümde..ama en sonunda nişanlımın yardımıyla el attım..Aslında ne ne işe yarar öğrendikten sonra çok sevkli..tabi photoshopta öyle..çok seviyorum tasarım yapabilecek programları..

fulyag dedi ki...

elllerine saglık bana da nıkah sekerı fıkrı vermıs oldun. bu kelıpdan hemen nıkah sekerı calısayım ben de.... bır elmanın ıkı yarısıyız manasında :)

uğurböceği dedi ki...

zaten o manada yola çıktım ablam..benimde bunun için fikirlerim var :D