29 Aralık 2012 Cumartesi

Yelek Gömlek Diktim - Moda Tasarım

Evvveeeeeeet süprizim var demiştim yaa..Hani daha önceki yazımda üzerinde rastgele dikiş olan bir bez parçası var demiştim yaaa...İşte onu açıklamaya geldi sıra..
Aslında 1-2 gün daha beklemem gerekiyordu..Ama ben bekleyebilir miyim kiii!!! Ihh olmaaaz.Çatlarım valla :))
İki hafta önce Moda Tasarım kursuna başladım.Ve ben bu kursu senelerdir bekliyordum..Maddi açıdan olmamıştı..Neyseki Antakya Belediyesi meslek edindirme kursları açtı..
Bu kurstaki ilk çalışmam Yelek gömlek oldu..Tabi ben ismini böyle koydum galiba :))
Sanki gömlek üzerine yelek giyilmiş gibi bir havası var..Orjinal olanı yelek kısmı yünlü kumaş(kot gibi duruyordu sanki) ve kollar beyaz gömlek kumaş..Benimki biraz farklı göründü galiba kumaşlarından ve renklerinden..Bugün bitti sayılır..Ama tembellim onu diyeyimde.Bir gömlek iki hafta sürer mi?Tamam acemiyim ve ilk çalışmam ama azcık tembellik yaptım bunu biliyorum.Zamanımı değerlendirsem belkide 1 haftada bitebilirdi.Neyse bitti yaaa..Kurstakilerde hocada beğendi..Buda benim çok ama çok hoşuma gitti..
Pazartesi günü iliklerde oldu mu..Ohhh değmeyin keyfime..Tabi altınada bişeyler yapmam lazım ikisi yeni yeni ve benim elimden çıkma olması gerek diye düşünüyorum :))
Çok çenem düştü yaaaa,fotoğrafı ekleyeyim de sözü size bırakayım..
NOT : Akşam çekimi yaptığım için net görünmemiş olabilir(Eee diyorum ya dayanamıyorum paylaşım için :D  )Ama sonra bir daha çekim yapacağım ve üzerimde de çekim yapacağım ki duruşuda belli olsun.

1 yorum:

Ceyda Çiçek dedi ki...

ellerine sağlık çok asil olmuş hani :) güle güle giy merakla beklemedeyiz haberin ola..