7 Ekim 2012 Pazar

Yeni Yüzükler

Tığ işini hafilfletip ellerimi dinlenmeye alınca boş durmayan ben tığsız neler olabilir diye bakınmaya başlamıştım.Tabi amigurumiyle uğraşırken bir yandan da gözüm keçedeydi bu vesileyle el atmış bulundum..
Öncelikle basit şeyler yaptım..Diğer yazılarımdan biliyorsunuz.Keçe kolye,Atatürk portresi,Türk Bayrağı...
Sonra çiçek yapayım dedim ve her zamanki gibi minnak olsun istedim.Minnacık bir gül oldu ve bunu yüzük yapmam gerek dedim ;) Sonra dayanamadım kurdeladan mor çiçekler yapmıştım ya taç yapmak için,mor olanları yapmadan önce onu kırmızı olanı yapmıştım..Koyu bir kırmızıydı.Bayılıyorum bu renge..Onuda yeşille bütünleştirmem gerek diye düşündüm..Taç yaprakları yaptım keçeyle..Ooohh!! Değmeyin keyfime :D
İki çiçeğede yüzük aparatı taktım..
Sizde bunlaran birini isterseniz yada başka renk yada farklı bir tasarım isterseniz bana ulaşın ;)
ugurbocegi24@hotmail.com






3 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

harikasın...

figen abla dedi ki...

hiiii!!!! aman yarabbim ben hayatımda bu kırmızı yüzük kadar güzel bir tane daha görmedimmm

uğurböceği dedi ki...

Emine Öztürk;çok çok teşekkür ediyorum :)
Figen abla;çok saolasın..deneme amaçlı yaptığım bir güldü.Ve bitince bende bayıldım açıkçası ve yeşille birleşmeli dedim :D