29 Ekim 2012 Pazartesi

Nako Dergisine Bakmadan Geçmeyin!! Amigurumi Forum ve Nako!!

  Merhaba yetenekli ve değerli arkadaşlarım..
  Biliyorsunuz ki ben uzun zamandır amigurumi sevdasına tutulmuş bir durumda hayatımı sürdürmekteyim..
Nasıl bu sevdaya kapıldım bilmiyorum ama tam nasıl öğrenecem diye kasılmışken Eda ablamın kurduğu amigurumi sitesine üye oldum.Tabi Eda ablamın sayesinde..Ki iyiki üye olmuşum ve ordaki kalbi güzel insanlarla tanışmışım..
  Neyse asıl konu bu değil aslında..Bizler çalışmalarımızı yaparken keşke ip şöyle olsa keşke ip böyle olsa şu özellikler bir ipte toplansa diye düşüncelerimizi paylaşırken Eda ablamın öncülüğünde Nako yla irtibata geçtik.Sağolsunlar onlarda bizim bu düşüncelerimizi yanıtsız bırakmadı ve çalışmalarının sonucunda  Amigurumi Bonbon isimli ipimizi ürettiler.Tabi başka(ları) kendi üstüne alınabilirler :D Kendi(leri) sayesinde bu ip ortaya çıktı diye..Onlar öyle zannetmeye devam etsinler ne diyelim :))  *Lütfen bu sözümü yanlış anlamayın,ben kolay kolay laf söylemem..
  Daha sonra Amigurumi forum ve  Nako güzel bir proje oluşturdu.Nako ipleriyle çok güzel çalışmalar ürettik ve tarifleriyle birlikte Nako ya gönderdik.Çok güzel bir proje oldu bence ;))
  Eda ablam ve Fulya ablama ve Nako ya teşekkür ediyorum..Bu projede emeği olan tüm arkadaşlarım "Ellerinize Sağlık"
  Nice projelerde birlikte,elele oluruz inşallah..




6 yorum:

edaca dedi ki...

:D bakmadan gecılmez sekerım

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Canimsin. Caliskan bocemm beni. O ustune alinanlar ne komik durumdalar bir bilseler, iclerine dustukleri acizligi bir de bu taraftan gorebilseler.:-) kendilerine guler eglenirler. Emegi gecen herkesin elcaazlarina saglik.

uğurböceği dedi ki...

Demi eda ablaaam :D
Dilek ablam Ayy şımardım çalışkan böcem diyinceee :))
Kendilerini dev aynasında görürlerse anlayamalar ki zaten :D ayy ne gülüyorum yaa..neyse bize şamata çıkıyor arada :* öpüyorum seni..

Amigurumi Cenneti dedi ki...

böyle bi dergi olduğundan haberim yoktu sayenizde öğrendim bunun için teşekkür ederim :)satışa sunuldumu acaba ?

uğurböceği dedi ki...

Nakonun eki olan bu dergi yeni çıktı.Amigurumi forum ve Nako işbirliğiyle olan bir proje bu.
Evet satışa sunuldu dergi :)

Amigurumi Cenneti dedi ki...

emeği geçen herkesi tebrik ediyorum güzel bir çalışma devamıda gelir inşallah....:)