23 Eylül 2012 Pazar

Yaka Kolye

Ayy ben geldiiim..
Bir önceki yazımda sınava hazırlık yapıyorum diye bişeyler ekleyemiyecem ve çalışma yapamayacam diyordum ama arada kaçamak yaptııım :)) Ama onun fotoğraf çekimini daha yapmadım.Artık bir sonraki postta onu yayınlarım.
Şimdi gelelim bugünkü çalışmama..Uzuuuun zamandır iç geçirerek Tuba'nın yaka kolyelerine bakıyordum.Eee usta yapınca iç geçirmemek mümkün mü acaba?Bayadır bugün yarın yaparım diye diye geçirdim günleri.bugün tak etti canıma,elimdeki çalışmanın arasına sıkıştırdım :D Ne pisim değil miiii biri bitmeden diğerine el atıyorum..
Neyseee..Gelelim konuya..Geçenlerde uğurböcekli şifon bir etek almıştım.Uzun olduğu için kısalttırdım fakat ölçüyü uzun tuttuğum için bidaha kestirdim.İlk kesildiğinde parçayı istemiştim ama eteğin yanında vermemişler sonradan farkettim.Bu sefer tembihledim terziyi :)) Neyse bunu alabildim ensiz ama idare eder..Bu parçadan kullanıp yaka kolye yapayım dedim..Hoş bir şey çıktı ortaya.Çok kalabalık olmadı üzerine ama benim hoşuma gitti.Belki eteğimin üzerine kullanırım dedim ama nişanlım "cıx" dedi nedendir bilinmez :) Olsuuun elim alıştı yaa ben kendime yenisini yaparım..Bundan sonra değişik versiyonlarını yapacam biraz klasiğin dışına çıkmayı planlıyorum.Tilkiler dolanıyorum kafamda :P
Amaniiin çenem düşmüş benim yahuuu!!Hadi sizi başbaşa bırakayım kolyemle.Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum..

2 yorum:

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Çok şık olmuş..Ellerine sağlık canım:)

uğurböceği dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum ;))