17 Eylül 2012 Pazartesi

İnci ve Metal Eşliğinde Saç Aksesuarı

İnci ve metal aparat kullanarak küçük ama sevimli bir saç aksesuarı yaptım.
Uzun zamandır takıyla uğraşmıyordum özlemişim desem yeridir.
Önce ufak bişeyle pasımı atayım dedim.Aslında yapacağım şey başka bir aksesuardı fakat böyle oldu..Darısı sonralara inşallah.
Siparişlerim bitmişken elime yeni bişey almadan kpss sınavı için testlere azcık göz gedireyim ondan sonra boooombaaa gibi olurum ben :D
Yani 1 hafta kadar bişeyler yapamıcam ve ekleyemicem :((



5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım.

başarılar.

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ne kadar güzel ellerinize sağlık

uğurböceği dedi ki...

Çoooook teşekkürler ;)

Sümeyye dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Bende kızım için bu tarz hazır bişeyler bakıyorum. Çok şık duruyor bence.

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim Sümeyye ;)