18 Ağustos 2012 Cumartesi

Amigurumi Kolye

Eveeeet ben geldiiiim..
Çok fazla çalışmıyorum sanıyorsunuz değil mi?
Ama değil; acayip çalışıyorum..Sadece çalışmaların bazılarını yayınlayamıyorum zamanı gelmeden ;))
Ama büyük çalışmalar yapmaktan sıkıldım azcık (Tabi biliyorsunuz ben minnakları daha çok seviyorum) bende bu çalışmayı yaptım..
Ben bayıldım bu kolyeye..Acayip renkler bunlar :D Uzun zamandır kendi çalışmalarımı kullanmıyordum.Ama bunu kullanıcam galiba.Hemde kıyafetimide tasarlayıpta(ki inşallah yüzümü kara çıkarmam)
Neyseee..Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?

NOT : Gece çekim olduğu için biraz fotoğraf tuhaf görünüyor olabilir.


Bu da gündüz fotoğraf çekimi ;)


5 yorum:

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Çok güzel ,çok hoşuma gitti..Elinize sağlık..Hayırlı Bayramlar:)

uğurböceği dedi ki...

Çook teşekkür ederiiim ;) hayırlı bayramlar..

taha´s mama dedi ki...

cok cicii

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli...

sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle... mutlu bayramlar....

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim