13 Temmuz 2012 Cuma

Taşlı Kemer

Kemerimi nasıl buldunuz??
Ben yaptım..Çarşıda istediğim gibi bişey bulamadım diye bende kendim yapmaya karar verdim..Alsında kumaşla veya deriyle yapayım diyordum ama kendime güvenemedim.Çünkü zamanım yok diyebilirim birde düşünmem gerekecek tasarlamam gerekecek..
Enli lastikleri ararken bu kadar geniş bir lastik bulacağımı düşünmemiştim diyebilirim..Hatta bunun daha enli olanı var.Neyse..
Hemen kafamın üstünde bir ampül belirti ışıldayarak :D
kopça ararkende bu taşlı şeyleri buldum..Çok fazla taşla kaplı olsun istemediğim için yoğun olanı ortaya yerleştirdim kenarlara da daha az olanları..
Az zamanda ancak bu kadar oldu..Biraz önce bitirdim..

3 yorum:

özgür bahce dedi ki...

Çok sade olmuş ama insan bir böcük kondurur bir yerine değilmi?:)))Yetenekli miniğim sen harikasın!

serap çaban dedi ki...

çok ta güzel olmuş ellerinize sağlık

uğurböceği dedi ki...

hayalim bu böcüklü olmaz başka yapacaklarım var ona böcük kondururum ;) sende harikasın canım

serap çoban; teşekkür ederim ;)