11 Temmuz 2012 Çarşamba

Amigurumi Forum' daki Tariflerimiz

***Bir not düşmek isterim;
Forumumuzda yayınladığımız hiçbir tarif alıntı değildir.Hepsi Eda ablamın kendi emeğiyle bulunmuştur ve forumdaki arkadaşlarımız çevirmiştir.


Temel reisi ve Safinazı çoook seviyorsanız gurumisini bende örmek istiyorum diyorsanız forumumuza buyruuun ;)
AMİGURUMİ FORUM













Orjınalının skymagentanın cıleklı cay setını emelce arkadasımız cevırdı bırlıkte ormek ıcın buyrunuz 



skymagentanın cılek trenı nuran arkadasımız cevırmıstır bırlıkte ormek ıcın buyrunuz





5 yorum:

Nihal Erpeden dedi ki...

Ama siz bu amigurumi işini aşmışsınız, hiç aklım ermiyor, büyük hayranlık duyuyorum. Hepsi çok güzel, ama favorim çay takımı. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim Nihal hanım..Sizin gibi bir ustadan güzel yorumlar almak çok güzel..bende sizin çalışmalarınıza hayranlıkla bakıyorum.. ;)

Asiye VURAN dedi ki...

bayılıyorum şu el işlerine yapabildiklerimi bende deniyorum ama sizinkiler harika ellerinize sağlık sevgiler

özgür bahce dedi ki...

Seni tanıdığıma bir kez daha şükür ediyorum asla doğru bildiğinden ödün vermediğin için ve varlığın için teşekkürler!tahmin edemeyeceğin kadar özel bir insansın !!!

uğurböceği dedi ki...

Asiye Vuran; çook teşekkür ediyorum ;)

özgürbahçe; canıııım sende ayrısın benim için özelsin ;))