28 Mayıs 2012 Pazartesi

Dantel ve Kumaş Birleşimi Kıyafetler

Ben danteli çok seviyorum.Dokunduğu yerin havasını değiştiriyor.
Sade bir kıyafete danteli aksesuar olarak, kenar uçlarına dikilerek kullanıldığında çok hoş bir görüntü sağlıcaktır diye düşünüyorum..
Son zamanlarda aldığım yada hediye gelen kıyafetlerin kenarlarına bende dantel geçiriyordum..Bunun nedeni kıyafetin boyunu uzatmaktı..Hem boy uzatabiliyordum hemde güzel bir görüntü oluşuyordu..
Bugün facebook da gezinirken birkaç kıyafete rastladım,çok hoşuma gitti..
Bende geçenlerde bunlara benzer bişeyler kafamda tasarlamıştım.Tabi etek olarak..
Zamanım olmadığından gerçekleştiremedim :(  İnşallah yakın zamanda gerçekleştirebilirim ve burdan sizlerinde görmesi için yayınlayabilirim..
Neyse daha çok gevezelik yapmadan fotoğrafları yayınlayayım..





4 yorum:

PinkConcept dedi ki...

Gelinlik güzelmiş gerçekten :)

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Ne güzel güzel elbiseler böyle uğur böceğim nerden bulursun bu güzellikleri...

uğurböceği dedi ki...

PinkConcept; o gelinliği yapanın sabrını merak ediyorum :D

Marifetane;valla özellikle aramıyorum..tesadüf buluyorum bunları..buluncada arşive ekliyorum..ben ilginç şeyleri çok seviyorum ;))

*ssdesignbutik dedi ki...

birinci görseli görünce evdeki eski örtüler geldi aklıma :D