25 Nisan 2012 Çarşamba

Blog Şablonum :(

Ya üüüff uuuff puuuff  :(
Şablonumu değiştireyim dedim elime yüzüme bulaştırdım..Halbuki daha önce yapmıştım ama şimdi bloggerda yenilikler olmuş yaaa bunun yanında karışıklıkta olmuş bence..Kodlarda oynama yapacam daha önce yaptığım yolla yapamıyorum bir türlü bulamıyorum istediğim yeri..Ne sinir oldum yaa..Tabi kafa dolu ondan kaynaklı galiba..Dün gece yapıyordum sinirlendim bıraktım ve halende öyle..Birkaç günde böyle olacak galiba :( İşlerim bitsiiin hemen dönecem :s

3 yorum:

zuzu dedi ki...

yardımcı olacabilceğim bi şey olursa mutlaka haber ver bana canım =)

Filiz dedi ki...

Canım blogger cafe listesinden ulaştım bloguna, izlemeye aldım, bende bloguma beklerim sevgiler.

Çaçaron Blog... dedi ki...

''Blogger Cafe'den geliyorum senide bloğuma beklerim..''