20 Nisan 2012 Cuma

Ben ve Yeni Malzemelerim

2 gün önce son postumu yazmışım..Şimdi yazmasaydım 3. güne geçiş yapmış olacaktım kiii gece gece yazma isteği geldi...
Çalışma yapmıyor muyum?? Elbetteki yapıyorum..Ama son zamanlarda bana ne olmuş bilmiyorum elim ağırlaştı..Nazar mı acaba??Olabilir..İnanırım yani nazar değmesine..Çoook zaman önceden nazar değdi diye düşünüyorum,sonrada düzelemedim işte..Ama bırakmadım kendimi,bırakmıcam da..Ne tasarım olursa olsun yapacam..
Son zamanlarda beynimde birçok düşünce dolaşıyor.Bu da beni yavaşlatıyor olabilir..Her türlü konuda..Tasarım yada kendi hayatımdan..Her türlüsü..
Biliyorum bu düşünceleri aza indirmem gerekiyor..Sakinlik gerekiyor..Telaş yok..Çabalıcam..İnşallah başarırım..
Elimdeki işlerin bir an önce bitmesini istiyorum..En yakın zamanda da bitecekler ;) Düşündüklerimi de teeeek teeek gerçekleştirecem ;)
Neyse çok laf etmeyeyim artık birazcık malzemelerimi göstereyim size...Daha doğrusu ganimetlerim beniiiiimm..Ya ben malzeme alınca kendimden geçiyorum.Çocuk gibi seviniyorum :)) Onlara gözüm gibi bakıyorum..Geçenlerde bizim evin yakınlarındaki bir yüncü kapatıyor dükkanını uygun fiyata malzemeleri veriyor..Lastik toka ve düğmeler aldım..Benden iyisi yok yaaa :)))) Bunlardan güzel tasarımlar yapmam gerek diye hemen el atmadım..
Ayyy çenem düştü gece gece..Malzemelerimi sunayım size...




1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzeller toka kutuları çok sevimli:)