27 Mart 2012 Salı

Pratik Elmalı Tart

Misafiriniz mi gelecek!!Evde ikram edeceğiniz bişey yok muu!!
Tam böyle anlar için pratik elmalı tart yaptım..
Aslında birkaç hafta oldu buna..Ama ancak sizlerle paylaşabiliyorum..
Birkaç tane elma kalmıştı kötü olmadan hemen soydum dilim olarak doğradım.
Tencereye koyup üzerine şeker serptim.Bu sizin şekeri ne kadar yoğun sevdiğinize bağlı..
Yarı buçuk(annemin sözü :D ) pişene kadar ocakta kaldı.Soğuyuncaya kadar bekledim.
Evde hazır pasta tabanlarından vardı fakat yarısı kullanılmış..
Borcama yerleştirdim tabanı..Çok az meyve suyuyla ıslattım.
Elmaları dizdim üzerine..Üzerine damla çikolataları serptim.
Meyve suyuyla yapılan jöleyi üzerine döktüm.
Veeee pratik tartımız hazır..Siz istediğiniz meyvelerle yapabilirsiniz.
Ben elmada tarçını çooook severim.Ama yaparken elmaya TARÇIN eklemeyi unutmuştum.Bence siz ekleyin derim.

Not:Tabak çok temiz kalmamış ama napiiim ancak bunu çekebildim :( İdare edin.Yenisi yaptığımda onu eklerim artık..


5 yorum:

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Merhaba...
Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevirnirim :-))

sevgiler...

nilgünün dünyası dedi ki...

ellerine sağlıkk

nilgünün dünyası dedi ki...

ellerine sağlıkk

uğurböceği dedi ki...

Yemekheyecanı(Emel);ziyaretiniz için teşekkür ederim :)
Tabiki ziyaretinize gelirim ;))

Nilgün; Teşekkür ederim ;))

halime dedi ki...

kolay gelsin canım.inşallah istediğin olur.ne çok isterdim böyle kurslara ğitmeyi.ama maalesef hiç vaktim olmuyor:(((
sevğiler..