25 Mart 2012 Pazar

Pepee Tarifi - Amigurumi

Kolay gelsin arkadaşlar ;)




8 yorum:

zuzu dedi ki...

oo ne zamandır uzaktım neler yapmışsın canım öyle oyuncakcı açacağız yakında sana :))

uğurböceği dedi ki...

Evet canım öyle oldu hızımı alamadım ama yinede az şeyler yaptım diye düşünüyorum :s
hadi açalım ;))
kaçma bidaha biyerlere :D

edaca dedi ki...

bocum bı harıkasın kuzum

uğurböceği dedi ki...

eda ablam çok ama çooook teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

örgüden anlamam ama kızıma yapmak isterim çok güzel olmuş si ne demek anlamadım

uğurböceği dedi ki...

Adsız arkadaşım tığ ile örgü örmesini biliyorsan yapabilirsin.zorluğu yok.
"si" sık iğne demek
"a" arttırma demek
yardım istersen yine sor :)

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK. ÖRGÜ YAPMAYI YENİ ÖĞRENİYORUM VE KIZIMA BİŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞMAK HOŞUMA GİDİYOR KENDİ EL EMEĞİM OLSUN İSTİYORUM. BENDE E NEDEMEK ONU ANLAMADIM BİDE BACKLOOP'U ANLAYAMADIM. ARTIK DENEYE YANILA KOLAY BİR ÖRNEKTEN YAPMAYA BAŞLICAM

uğurböceği dedi ki...

"e" eksiltme
"backloop" yapılan sık iğne üzerindeki arka dişte sık iğneyi yapıyorsunuz..
İsterseniz www.amigurumiforum.net forumumuza gelin orda temelden herşeyi öğrenirsiniz :)
koaly gelsin..