2 Mart 2012 Cuma

Kutu ve Gül Taçlar

Daha önceki yazımda memlekette siparişlerimi,hediyelerimi içine yerleştireceğim bir kutu bulamadığımı anlamıştım..Ve bir kutu yapmıştım..
Yine bir sipariş için kutu gerekti.Ben kutu kaplama için biraz eriniyorum galiba :)) Renkli kartonlarımı çıkardım kendim kutumu kendim yaptım..Daha önce bir tane deneme yapmıştım,düz ve basit bir şekilde olmuştu.Bu sefer süslemek istedim.İnşallah güzel yapmışımdır ve beğenilir..Gerçi arkadaşıma gösterdim beğendi hatta "bravo" dedi :=)
Neyse daha fazla gevezelik yapmadan kutuyu sizlerde göstereyim.



Sipariş gül taçlarımda vardı,onlarda taze taze bitti.Ehh bu kutuyla bide poz versin biri dedim :))






10 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Kutu da taçlar da süper :) Benden de sana bravo :)

uğurböceği dedi ki...

Demet; çok teşekkür ederim.Yaşasııın ikinci bravo mu aldım :D

özgür bahce dedi ki...

Benim hediyelerim kutusuzdu :küs

uğurböceği dedi ki...

Canım özür dilerim :( ama senin hediyelerinin boyutuna göre kutu yapmam gerekiyor ve o kadar zamanım yoktu :( söz bidahakine :) küsmeee

Tasarıbell dedi ki...

Çok güzel olmuş taçların.. Gülün rengine bayıldım..

uğurböceği dedi ki...

Tasarıbell; teşekkür ederim.Ben de çok seviyorum rengini..Sanki bu modelde kırmızı daha iyi gösteriyor gülü :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

taçlara bayıldım eline sağlık:)

uğurböceği dedi ki...

Şantiyenin Gülü; çok teşekkür ederim ;)

rosa dedi ki...

güllü taça bayıldım süper olmuş :)

uğurböceği dedi ki...

rosa;teşekkür ederim ;)