28 Mart 2012 Çarşamba

Kurs

Bende bir işe kalkıştım,kolları sıvadım ama ne kadar talep olur bilemem..
Gerçi insanın önce çevreden desteği olmalı diye düşünüyorum..İnsanlar yaptıklarını görünce "aaa ne güzel..aaa bende isterim..aa şöyle... aa böyle...." derler..Ama sadece konuşurlar isterler.
Mesela bişey paylaşmalarını istesen tıııık yoooook..Sanki ellerine yapışacak yada çok zor bir olay.
Kendi memleketlim olmayan arkadaşlarım paylaşımda bulunuyorlar sağolsunlar..Ve hiçbiriyle yüzyüze görüşmüşlüğüm yok..Ama gönülleri güzel arkadaşlarım dostlarım..Hepsine çok ama çok teşekkür ediyorum.
Artık bıraktım, bana destek olmak isteyen olur olmayanda kendi bilir benden hangi konu olursa olsun bişey beklemesinler..Hayatta böyle bişey demiş değilim bir Allah'ın kuluna..Ama çok üzdüler beni son zamanlarda..Fiilen değil manevi olarak..
Neyse yaa..Kim ne yaparsa kendine yapar  değil mi :)

Evete yazının başındada bir işe kakıştım dedim.Memleketimde Amigurumi öğrenmek istenlere özel kurs vermek istiyorum.Amigurumi değil, örgü öğrenmek istiyorum derseniz onun içinde kurs verebilirim.Hatta takı tasarımı içinde olabilir.Sadece ne istediğinizi belirtin ;)
ANTAKYA yada HATAY' ın diğer ilçelerinde kurs verebilirim.Benimle mail yoluyla irtibata geçerseniz daha iyi olur ;)

8 yorum:

Sihirtozu dedi ki...

Ayyy ne güzel birşeye kalkışmışsınız valla harikasınız. ben izmirdeyim eğer aynı şehirde olsaydık kesinlikle kaçırmazdım. Amigurimiyi bir türlü beceremedim gitti.
İnşallah taep çok olur kursunuza.
sevgilerimle...

okuyan dedi ki...

Hayırlı olsun.

uğurböceği dedi ki...

Sihirtozu; çok teşekkür ederim..
Forumumuza gelin derrim ordada rahatlıkla öğreneceksiniz :)
okuyan; saolasın ;)

rengarenk mkn. dedi ki...

hayırlı olsun inşallah,herşey dilediğin gibi olur.herkesin mizacı farklı yapılanlara ilk tepki hep ''ayyyy ne güzel nasıl uğraşıyorsun bunlarlaaa'':) sonra ''AAA aaa satıyormusun maaşallah eh hayırlı işler sana'' yapmaya kalksa herkesin harcı değil oyuncak tasarlamak ama almaya gelince gereksiz bulunur. Bol şans ben hala hediye ediyorum yaptıklarımı satmaya şansım olmuyor :))

ASLI ERKAN dedi ki...

Merhaba, ben atolyemiskin. Ben de blogumda cogu zaman seninkine benzer serzenislerde bulunuyorum. Yakinim dedigin,hatta ailem dedigin insanlardan nasil hic destek goremedigimizi ama su blog dunyasindan nasil da can dostlar edindigimizi soyleyip duruyorum. İsin asli benim su an blog sayesinde buldugum ama senin de dedidigin gibi yuzunu bile gormedigim insanlardan daha fazla destek gordugum kimsem yok. Buna esim ve annem de dahil ne yazik ki! Umarim bu kurs isin de yeterince kiymet gorur ve seni mutlu eder. Svgiler.

uğurböceği dedi ki...

rengarenk mkn. ; saolasın..bende bayadır hediye yapıyordum hep yalnız gurumileri değil ne yaptıysam bu zamana kadar reklamımı yapın yeter diyordum..çok şükür rabbim kapı açıyor zamanı geldiğinde ara ara sipariş alıyorum binlerce kere şükürler olsun..Adım adım yükseltir inş rabbim

ASLI ERKAN; aynı konudan müzdaribiz demekki..İnş bir gün seninde istediğin gönlünden geçen şeyler gerçekleşir.Güzel dileğin için teşekkür ederim :)

pinarya dedi ki...

hayırlı olsun canım. inşallah hayal ettiğin, dilediğin gibi olur her şey

matrak_makara dedi ki...

hayırlı olsun canım çok güzel bir fikir düşündüğünden bile mükemmel ilerlesin inşallah