15 Şubat 2012 Çarşamba

Denemenin Boyanması

Dünkü denememi boyayayım dedim..Elimdeki iş bitti onun stresini atmak için aldım elime tabletin kalemini..Bir yandan boyamaya başladım bir yandan kontürünü çizdim..Ammaaaaa bir hata yaptım onu sileyim dedim kiiiii herşey eskiye döndü..Ne güzelde bitmesine an kalmıştı :(  Ağlayacaktım kasıldım durdum anlatamam..Aradan bir saat felan geçti dayanamadım yarına..Yine el attım.Iııhhh pek beğenmedim.Arkaplan renkleri hoş oldu ama boyamayı beğenmedim işte yaaa..Saolsun Miyozu yardımcı olmaya çalışıyor bana..Bakalım arkadaşım ne dicek bu haline..

6 yorum:

zuzu dedi ki...

Bence gelişme var baya
çok şirin görünüyor canım:D

uğurböceği dedi ki...

Ama çok zorlandım..Konturunu çizerkende boyarkende :o
Bu yorum süper oldu valla..Çok teşekkür ederim rahatladım. ;))

ayyüce dedi ki...

çok şirin görünüyor çok beğendim ellerinize sağlık

uğurböceği dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Seni bayağı bayağı uğraştırmış ama çok güzel olmuş Haticem. Şans getirsin sana.

uğurböceği dedi ki...

Evet aynen öyle oldu Dilek ablam..Saolasın..