10 Şubat 2012 Cuma

Çekiliş Duyurusu

Merhaba arkadaşlar;
Uzun zamandır çekiliş yapmayı düşünüyordum ama bir türlü kısmet olmuyordu.Hep bir aksilik çıkıyordu..Artık canıma "tak" etti ve bu sefer Allah'ın izniyle yapmayı düşünüyorum.
Fakat facebook daki sayfamı takip eden arkadaş sayısı 300 olunca yapmayı düşünüyorum.Sırf çekiliş için beğenmeyin nolur sayfamı.Gerçekten takip edecekseniz,çalışmalarımla ilgileniyorsanız,yeni neler yapılmış diye merak ediyorsanız beğenin/takibe alın.
Sayfamın adresi : Uğurböceği El Sanatları Atölyesi

6 yorum:

halime dedi ki...

hayırlı olsun canım.katılanlara bol şanslar...

hobi mutfağım dedi ki...

çekilişi heyecanla bekliyoruz canım

özgür bahce dedi ki...

Canımseni takip etmemek mümkünmü:)))Eee çekilişde ne verceksin?

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Bekliyoruuuuuuuuuuuuuzzz! :)

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim hanımlar :)
Hayalim valla belirlemedim çekilişde ne vereceğimi açıkçası..Süpriz olsun yaa :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar arkadaslar
Web Sayfaniz oldukça yararli bilgiler içeriyor. Siteniz google reader’a ekledim vakit buldukça takip etmeye çalisacagim. Soru ve cevaplarla siteye katkida bulunmak isterim.

Iyi günler dilerim...