13 Ocak 2012 Cuma

Yeni Bir Kampanya

Biraz önce Asosh ' un duygularını paylaştığı yazısını okudum.Beynimden bütün kelimeler silindi.Boğazım düğümlendi..Ne yazacağımı, ne düşüneceğimi şaşırdım :( Yazının sonunda çok güzel bir fikir sunmuş.
Bu fikir şudur : "Ne gibi ihtiyaçları var derseniz çok şükür aşları giyimleri yatacak yerleri var.Bebeklerine bebek bezi,iç çamaşırları ve kızlarımıza okul için beyaz muz çorapları sınırlı...Oyuncak derseniz herzaman HER ÇOCUĞUN EN AZ BİR OYUNCAĞI OLMALI....(sevgili Yasemin Kale haydi...bir oyuncak da bizden kampanyası başlat bakalım bu şeker bebelere...bekliyorum canım)"
Haydi gelin bizde bu fikre katılalım..

6 yorum:

yaseminkale dedi ki...

teşekkürler böceğim... paylaşımın için ilmekerimi birleştirelim bakalım

uğurböceği dedi ki...

Ne demek..Bizimde bir katkımız olsun Asosh düşünmüş bizde haber verelim çevremize değil mi :)

.:Hobibox:. dedi ki...

cANIM SELAMLAR, BEĞENDİĞİNE ÇOK SEVİNDİM, Kusurbakma gecikiyorum sana hediyem için ama 3 kişi yapım aşamasındayım, inan biter bitmez cok cici bir uğur böceğim var sana:)

uğurböceği dedi ki...

Yooo hiç sorun değil :)kolay gelsin size..benim gönderdiğimi kullanmıcak mısınız?

figen abla dedi ki...

her çeşit oyuncak kampanyasına varım..
zaten bende çoluk çocuk yok, yaptıklarımı kime vereceğimi şaşırıyorum..
tabii ki seve seve varıımmm :)))

uğurböceği dedi ki...

Teşekkürler Figen abla :) bu konuda asosh tan irtibata geçersen çok iyi olur :)