13 Ocak 2012 Cuma

Grafik Tabletle Çizim ve Boyama

Arkadaşlar bir süre önce grafik tablet aldım.Belkide bilen vardır.İlk denemelerimi paylaşmıştım..Hepside anaokul çocuğunun yaptığı çizimler gibi olmuştu :D Tabi son birkaç tanesi eeehh biraz ilerleme kaydetmişti ama yinede yeterli değil hiiiiç.. :(  Bu aralar yien elime alayım tabletimi çizime başlayayım diyroum ama pek bilgim yok bu konuda, hatta hiç yok.Zaten yaptığım çizimleride bilgim olmadan yapmıştım.Gerçi çooook önceler photoshop kullanıyordum ordan el alışkanlığı var azda olsa boyamada,ama kendi çapımda.Bu sefer araştırayımda birşeyler yapmaya başlayayım diye düşündüm..İzlediğim bu çalışmayıda sizlerle paylaşmak istedim.Çok hoşuma gitti :))

8 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

ben geldim:))))
tasarımların harika
ellerine sağlık.
bana da beklerim.

uğurböceği dedi ki...

Hoşgeldin..Teşekkür ederim..İadeyi ziyaret ederim tabiki :))

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Demek Grafik tablet buymuş.Ama çok güzel bir şey bu.Nasıl aldın?Bir program olarak mı satılıyor.Bende denemek isterim.
Sevgiler:)

uğurböceği dedi ki...

Grafik tablet hemen hemen mouse pad boyutlarında(tabi oranı değişiyor)bir tablet ve yanında elektronik bir kalemi var..bu tablet pc ye bağlanıyor..çizim programlarıyla tabletten çizim yapılıyor..Ben bizim buralarda yok diye internetten sipariş vermiştim.. ama büyük mağazalarda bulunuyor..ilgin varsa böyle şeylere denemeni tavsiye ederim ;))

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Neler var ya!ilgim olmazmı...Bakcağım.Teşekkür ederim.
Sevgiler...

uğurböceği dedi ki...

Rica ederim.Amatörce anlattım işte.. :))

zuzu dedi ki...

sevindim :))

uğurböceği dedi ki...

zuzuuuuu sana soracaklarım vaaar baş belan geliyoooor :D