9 Ocak 2012 Pazartesi

Bayram Şekeri 2 - Amigurumi

2. bayram şekeride geldi..

14 yorum:

taha´s mama dedi ki...

cok sirin olmus

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim :)

halime dedi ki...

çok hoşş.bende yapabilirmiyiimm:))))

uğurböceği dedi ki...

tabi yapabilirsin :) bende fotoğrafa baka baka yaptım ;))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık ayıcık da bu da çok tatlılar:)

uğurböceği dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

CEYLAN dedi ki...

mrh nilgün sayesinde gördüm blogunuzu..ellerinize sağlık çok şekerler..bende iskenderundayım belki karşılaşırız bigün,yada denk getiririz :))

uğurböceği dedi ki...

Merhaba ceylan..hoşgeldin bloguma :) teşekkürler..inşallah görüşürüz bende çok isterim :)

yaseminkale dedi ki...

şirinlere benzettik kızım kuzumla "anne şapkası yokmuş" dedi:))

ellerine sağlık cnm şirin bir şeker olmuş

uğurböceği dedi ki...

demi renkleri şirinler gibi :D çocukların hayal dünyalarına bayılıyorum ve hayranlıkla takip ediyorum..kocaman öpüyorum kızını..
teşekkür ederim ;)

ehlikeyf dedi ki...

Çok güzel olmuş. Elinize sağlık...

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ediyorum ;)

Nilgün Komar dedi ki...

ham ham ham ham yerim ben bunuu

uğurböceği dedi ki...

Ye yeee..Afiyet bal şeker olsuuuun :D