14 Aralık 2011 Çarşamba

Kız Uğurböceği - Amigurumi

Bilen arkadaşlar vardır ben bir süre önce amigurumi forumunda doğaçlama etkinliğinde kız uğurböceği yapmaya başlamıştım.Boyutunu her zaman yaptığım çalışmalardan azcık daha büyük olsun istedim ama ipin ucunu kaçırmışım.aldı başını gitti boyu :D Sökmekte istemedm.Araya sipariş felan girince uzadı süre..Birkaç gün önce tekrar başladım..Şimdi iki kolu bitti vücuda birleştirdim ama aksilik bu yaaelyafım bitti diye devamını getiremiyorum :( şimdi sadece eteğini yapmakla uğraşacam.
Sizlere azcık ucundan birkaç kare göstereyim istedim..Hepsini göstermicem amaaa :))))



14 yorum:

zuzu dedi ki...

:)))) eli uzun uğurböceği

uğurböceği dedi ki...

accık öyle oldu galibaaa..ama benim kızım osmanlı kızı :D

*ssdesignbutik dedi ki...

baya büyük olacak sanırım kuzum :)
merak ediyorum nasıl birşey çııkacak ortaya :)

uğurböceği dedi ki...

evet canım baya büyük olacak :D

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Ayy.. Bu ne? İnan sonucu çok merak ettim. Bambaşka bir şey olacak eminim. Bitirmeni sabırsızlıkla bekleyeceğim.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Hatice eli senin elinden büyük resimde :) Çok güzel ve haşmetli olacak. Merakla bekliyorum.

uğurböceği dedi ki...

gülsüm hanım başka bir postta anlatmıştım nasıl bişey olacağını yani resimden bakarak yapıyorum o resmi eklemiştim.ordan bakabilirsiniz yani :D
dilek ablam bak buna hiç dikkat etmemiştim doğru benim elim minnak aynı demi :D

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

aman hemen bitir meraktan ölüyorum böceğiiim :))

uğurböceği dedi ki...

aslında sadece omuz ve baş kaldı elyaf bitti diye devam edemiyorum eteğini yapıyorum..amaaaa şimdiki halini göstermicem :D

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

benim bugsbunny lere dönmüş bu:))) ilk yaptığım 96cm ikinci 84 sonraki 60 derken ideal boyu en sonunda 35 le yakalamıştım:))))))))))))))
kolay gelsin

uğurböceği dedi ki...

yalnız değilmişim demekki :D kolay gelsin

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Canım benim bazen böyle oluyor düşünülenden çok daha büyük bişey çıkıyor elimizden.bende ilk kayyumuzu şöyle 25 cm civarlarında örmeyi planlayarak başlamıştım ama 87 cm olarak bitti:))
El ayak parmakları çok güzel olmuş canısı.ipin ince bir sanırım hangi ipi kullanıyorsun merak ettim şimdi.Ellerine sağlık bitanem hayırlı cumalar sana..

uğurböceği dedi ki...

marifetanem seninkide benim işime dönmüş.naptın 87 cm lik kayyuyu :o
çok teşekkür ederim aneeem :)) evet ince ip ben hep çalışmalarımda bu ipi kullanıyorum parlak canlı gösteriyor çalışmalarımı.bonbon lüks de kullanıyorum bazen istediğim rengi bulamadığımda örenbayan dora da kullanabiliyorum ama asıl bonbon lüks..
hayırlı cumalar.. :))

Dilek dedi ki...

Gerçekten büyük olmuş galiba. Merakla bekliyorum. Kolay gelsin.