14 Ekim 2011 Cuma

Aaa!! Neler Yapmışım Neler :D

Tembel değilim beeeeen :D
Sadece biraz aksilikler birazda sağlık problemi beni yavaşlattı.Bu sırada bişeler yaptım yani..
Uğurböcüküm de beni yavaşlattı diyebilirim.Çünkü baya bir büyük yapıyorum,ee tabi ayrıntıda oluyor ;))
Tataaam işte yaptıklarım :D
Bide yaptıklarımı paketlemek için karton kutu aradım memlekette ama kimse bilmiyor bu tarz şeyleri..Hep baklava yada pasta kutularını gösterdiler..Eh!! İş başa düştü dedim.Elimde bir kutu vardı onu şablon olarak kullandım.Ve güzel oldu bence..


9 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

İnanmıyorum ya.. .Nasıl bu kadar şirin olabilirler amigurumiler. Ellerinize sağlık. Çok güzel.. ama çok güzeller..

Dilek dedi ki...

Ellerinize sağlık çok şirinler. Valla oynayasım geldi.

yasemin şahin dedi ki...

böcüğümmm harika görünüyorlar ellerine sağlık!

yaseminkale dedi ki...

Çok güzel olmuşlar:))

nisamla dedi ki...

çok güzeller canım eline sağlık kutu fikrinde ayrı güzel kim demiş sana tembel diye hamaratsın maşallah :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Hamarat böcük. Ellerine sağlık. Uğurböceğini mindere çevirdin sen anlaşılan. Bekliyoruz :)

uğurböceği dedi ki...

ayyyy hepinize çooooook teşekkür ediyorum.bu yorumlar bana ilaç gibi geldi..
dilek abla(hayalarkadaşlarım); valla uğurböcüküm minder mi oldu başka bişey mi bilemiyorum :))))) ama yavaş yavaş yapmaya karar verdim.çok üstüne düştüğümde kasılıyorum(sadece büyük çalışma diye).küçükler daha zevkli geliyor diye kasılmıyorum..bakalım artık.ee ne demişler assolistler en son çıkarmış sahneye :D

birtutamkekik dedi ki...

çokk sevimli bunlaaarr:)
seve seve izleyiciniz oldum.
bende sizi beklerim sayfama...
gönül dolusu sevgilerimle...
:)
yapılışları var mı acaba anlatımlı...
bayıldım ben bu cicişlere...
:))

uğurböceği dedi ki...

birtutamkekik; çok teşekkür ederim.bende sizin sayfanızı ziyarete geleceğim :)
yapılışları elbetteki var..
amigurumi forumunda daha nice tarifler var..isterseniz oraya gelin istediğinizi sorup öğrenebileceğiniz bir yer..
http://amigurumiforum.com/index.php