19 Eylül 2011 Pazartesi

Karmakarışık Bir Post :( :) :D :S

Evet gerçekten karma karışık bir post olacak..Her konu için ayrı bir post yazmak istemedim..Zaten kısa kısa yazacağım.
Öncelikle bayramdan sonra süprizim var dediğim konudan başlayayım.Bayramdan çok sonra oldu biliyorum.Ama biraz yoğunluk biraz rahatsızlık nedeniyle sarktı bu durum..İnşallah bu hafta içinde süprizi açıklarım..
Gelelim amigurumi forumundaki 13.etkinliğimize..Elimde süründü durdu zavallı kızın bacakları..Nedendir bilinmez.Acep eli ağır biri mi geçti üstünden? Tam  ne güzel ikinci bacağıda kolaydım diye seviniyordum kiiiiii ipim bitti..Aslında bir ip almıştım fakat problemli çıktı.Eve geldikten sonra farkettim.Değiştirmeye halen gidemedim :(  Bide üstüne tığım kırıldııııı :S  Aksilikler peşpeşe geliyor yaaaaa... ;(  Ağlamak istiyoruuuum.uuufff!! Neyse bunda da vardır bir hayır..Belkide çooook güzel bir kız çıkacak ortaya, kimbilir!!! ;D

13 yorum:

yaseminkale dedi ki...

bu tığların sonu bu böcüküm üzülme:))

merkal bekleniyo bebeğin ve süprizin..

Dilek dedi ki...

Hadi bir gayret diyeceğim. Bazan insanın canı hiçbirşey yapmak istemez ye belki öyle bir dönemdir. Bebeği örerken koly gelsin diyorum. Sonucu merak ediyorum.

halime dedi ki...

kolay ğelsin canım.
merakla bekliyorum..
sevğiler.

figen abla dedi ki...

aaaaaaaa :))))
sen tam benim tarzımda yapıyorsuunn..
benim bebeklere bakarsan çok şaşıracaksın cankız..
ben de böyle, ayak parmaklarına kadar tek tek yapıyorum..
harikasın sen ya :)))

uğurböceği dedi ki...

ayyy teşekkür ediyorum hepinize :) inşallah bir an önce biter..
figen abla; senin yaptığın çalışmalara ve bebeklere bayılıyorum zaten ben.ağzım açık izliyorum..sana yetişmem için 40 fırın ekmek yemem gerek ;))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Nazarlar çıkıyor işte, üzülme.. Kesinlikle güzel bir kız çıkcak ortaya yılmadan devam edeceğini biliyorum;) başarılar

banu dedi ki...

canim iyi sabirlisin anlasilan hem incecik tig hemde bes parmak :)) merakla bebeginin bitmis halini bekliyorum sevgiyle kal

uğurböceği dedi ki...

Yetenek-sizin; doğru diyorsun nazarlar çıkıyor..teşekkür ediyorum desteğin için ;))
banu; teşekkür ediyorum..ama okadar ince bir tığ değil fotoğrafta öyle görünüyor herealde :) 2,5 no tığ.seninde çalışmaların çok güzel ve sende onları sabırla yapıyorsun..her yaptığın çalışma bir öncekinden değişik oluyor hoşuma gidiyor onları izlemek ;))
biraz sağlık problemi biraz sıkıntıdan dolayı bebişim beklemede..şimdi bir sipariş var onu bitirmeye çalışıyorum bide..inşallah bir an önce bitirebilirim yılan hikayesine dönüşmeden :D

MARİFETANE dedi ki...

Allah seni nazarlardan korusun canısı..Geçmiş olsun umarım şimdilerde iyisindir.Önce sağlık canım elbet örüp bitirir bizimlede paylaşırsın güzel bebeğini..

uğurböceği dedi ki...

marifetanem çok teşekkür ederim dileklerin için ;) çok şükür daha iyiyim..

Acemi CaDı dedi ki...

Yapacağın uğurböceği kızı göstermeyecektin önceden, gözümüz kaldı anlaşılan elimizde değil çok güzel olacak bittiğinde.. (^_^)
Yorumun için teşekkür ederim öncelikle, Tutkal ve un ya da alçı kullanarak çabuk kuruyan bir hamur elde edebilirmiyim diye çok takıldım vaktinde ama hiç denemedim. Googel amcaya sormak da aklıma gelmemiş oysa tutkalla seramik hamur yapan çokmuş ama biraz zahmetli görünüyor. Ahşap boyama çalışmalarım için istiyorum ben, senin tarifin kolay ise bana da yazarmısın bir denemek isterim.. (^_^)

uğurböceği dedi ki...

acemi cadı; çok güzel bir yorum bu sana çok teşekkür ederim :)
tamam tarifi veririm sana ..

Adsız dedi ki...

[url=http://www.flickr.com/people/73433313@N06/]buying online zithromax[/url]

http://www.flickr.com/people/73433313@N06/