28 Ağustos 2011 Pazar

SÜPRİİİZZ !!!

Bayramdan sonra bir süprizim var..Ama kendimle ilgili değil..Gerçi kendimle ilgili demeyi çooook isterdim, aslında olabilirde ama yinede bilemiyorum karışık kuruşuk bir durumdayım..
Bu düşündüğüm SÜPRİZ sizler için..Uzun zamandır yapmayı istediğim bir süpriz.Başka düşünceler vardı aklımda bu süprizi yapmak için ama birazcık öne aldım..İnşallah hoşunuza gidecek birşey olur,bende zevkle bu süprizi sonuçlandırırım ;D
Hepinizi öpüyoruuuuum..Bir dahaki post a kadar kendinize çooook iyi bakın olur muuu ;)))

14 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

:)))

http://hertelden-everything.blogspot.com

Örgükolik dedi ki...

merakla bekliyorum.iyi bayramlar

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Meraklandır kaç oldu mu şimdi ?

uğurböceği dedi ki...

Dilek ablam süpriz amaaa :D merak iyi bazen..bende biraz kendime geleyim diye yaptım.heyecanlanayım felan..ben bişey olduğudna hemen paylaşan biriyim biliyorsun bir gün bekletemem..ama bunda bayramdan sonraya nasıl beklicem meçhul orası :D

Lilacsmell dedi ki...

Heey, sürprizleri severim, merakla bekliyoruz :))

taha´s mama dedi ki...

Merakla bekliyoruz

halime dedi ki...

bak şimdi bende meraklandım:)))

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

ay canım neler gelicek bakalım merkala bekliyorum Ç)

Acemi CaDı dedi ki...

Arayı çok uzatma ama bizi de merakta bırakma.. Sana ve İzleyenlerine Şeker gibi bir Bayram geçirmeniz dileği ile.. CiCi KaLL.. (^_^)

tülin dedi ki...

eee...sürpriz nerde?

uğurböceği dedi ki...

Acemi cadı; seninde bayramın hayırlı geçer inşallah.
Herkesin bayramı mübarek olsun.Allah her senelere sağeylesin..
Tülin abla; bayramdan sonra açıklayacağım süprizi ;))

edaca dedi ki...

http://r26.imgfast.net/users/2614/13/24/52/smiles/693505.gif alsana dovme smılı

uğurböceği dedi ki...

eda ablam hayırdır,ne suç işledim :S

yasemin dedi ki...

böcegim merak ettim şimdi:)
diger umut ettigin süprizde bir olursa daha bir güzel olur
hayırlısıyla canım:))