11 Ağustos 2011 Perşembe

Saçaklı Etek ;D

Dün akşam eteği bir güzeeeel kestim.sonra gezmeye gittim geldim ve diktim ;D Ne güzel bir sıralama oldu değil mi..Eee ne yapayım; göbekteki parkta her akşam ramazan eğlencesi oluyormuş,doktor dönüşü iki gün rastgelmiştik ama sadece eve gidiş yolu üzerinde diye görebilmiştik.birkaç akşamdır gidelim diyordum her seferinde ya bişeyler çıkıyor yada unutuyordum.Dün akşam aklıma gelince hai hadi dedim anneme..Gittik, hani "ana baba günü" derler ya aynen öyleydi.Kalabalığı severim aslında.Ama biz iki kişi olunca pek tadı olmadı.Parkta tur attık, bi 5 dk eğlenceye baktık döndük..
Aaaa ben dikişi anlatacaktım neleri anlattım yahuuu ;D Neyse..
Gelelim eteğimize.Buzy kumaş kullandım.Çok ucuzdu,pazardan almıştım.Değerlendireyim dedim.Eee benim gibi acemi terzi olunca tabiki biraz fazla uğraşır bu kumaşla..Biraz kaygan bir kumaş,yerinde durmuyordu.Zarzor kesebildim kumaşı.Ufak bir eteklik kestiğim yetmiyormuş gibi bide kendime göre maxi boy etek kestim :D Cesaretime bakarmısınız..
Ufak eteğin önyüzüne birde aynı renkte tül kestim ve üçünü bir diktim.Dikiş işlemi bittikten sonra organze kurdelaları rastgele bağladım.Saçaklı bir etek meydana geldi.Minnoşum için yaptım bunu.Giydiği zaman fotoğrafını çekicem,ozaman eklerim burayada.Şimdiki görünüşten daha güzel duracaktır minnoşun üzerinde ;)) Bugün annem diyorki " bayrama çıkan çocukların eteklerine benzemiş" Sizcede öyle miiii :S



7 yorum:

Dilek dedi ki...

Etek çok çılgın görünüyor. Bayılırım çılgın şeylere. Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.

halime dedi ki...

hoş değişik olmuş.annenize katılıyorum:))))))ellerinize sağlık..

uğurböceği dedi ki...

dilek hanım; teşekkür ediyorum.evet daha çılgın şeyler düşünüyordum ama kumaş çok uğraştırıyor.başka eteklere inşallah daha çılgınlıklar :D
halime hanım; çok teşekkür ediyorum.bayramlık etek gibi olsun ama minnoşuma yakışsın yeter bana :D

*ssdesignbutik dedi ki...

ayy ne cici olmuş öle ellerine sağlık minnoşunn üzerinde de görmek isterizz

uğurböceği dedi ki...

yarın gidecem canım..yanımda eteğide götürecem.giydirir fotosunu çeker eklerim ;)

MARİFETANE dedi ki...

Şirin bir etek olmuş canım ellerine sağlık minnoşa çok yakışacaktır.

uğurböceği dedi ki...

Marifetanem çok teşekkür ederim :)