30 Ağustos 2011 Salı

Ramazan Bayramı ve Ben

Ramazan Bayramınız mübarek olsun.Allah her senelere sağ eylesin.Allah nice hayırlı,sağlıklı,huzurlu,mutlu bayramlar nasip eder inşallah.Eski bayramların tadında bayramlar nasip eder inşallah..
Ben eski bayramların tadını alamıyorum, o zevk ve heyecan yoook..Evet yaşın çok büyük mü diyeceksiniz; değil ama yinede son senelerde çocukluğumdaki tadı alamıyorum..zaman ilerledikçe teknoloji ilerliyor herşey gelişiyor..Gelişiyor ama aile bağları,sevgiler,dostluklar,komşuluklar azalıyor,kopuyor sanki..Böylede olunca tadı kalmıyor bayramların.İnsan bir damla sevgi bir damla dostluk bir damla aile istiyor.
Bende bu aralar keyifsizim..Azcık biliyorum nedenini azcıkda bilmiyorum :s Sadece sizlerden istediğim azcık "Dua". Eğer bi nebze seviliyorsam dua edin benim için..Hayırlısı olsun hakkımda diye.. Olumsuzluklar artık yaşamayayım diye..Artık hayatımda taşlar tek tek yerine otursun diye.. Bişeyler altından kolayca kalkabilmem için..
Biliyorum seviliyorum ve seviyorum; şüphem yok..Ve çok da dua alacağımı biliyorum,desteklerinizi esirgemeyeceğinizi biliyorum..Sadece duygularımı sizinle paylaşmak istedim.Aslında daha yoğun duygu içerisindeyim ama belki onlarıda zamanla anlatırım ;)
ÇOK GÜZEL,HUZURLU,MUTLU,SAĞLIKLI BİR ÖMÜR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE..KOOOOCAMAAAAAAN ÖPÜYORUM SİZLERİ ;))

3 yorum:

MARİFETANE dedi ki...

bayramın mübarek olsun uğurböceğim...

taha´s mama dedi ki...

Dualar musterek ins. Canim.
Teknoloji gelisti komsulugun yerini blog komsulugu aldi:))hehe

yaseminkale dedi ki...

amiinnn diyim önce böcüğüm... Hakkında hayırlısı neyse rabbim onu nasip etsin haticecim...