31 Ağustos 2011 Çarşamba

İlk Bahşiş :D

Bugün kuaför arkadaşımın yanına gitmiştim.Aa ! baktım kalabalık,gelin ve bairkaç kişi vardı; aslında bayramdan önce tatlı bir takışmamız olmuştu bana " bayramın ikinci günü gelinim var makyaj yapmaya çağırmıcam seniii :D " demişti..Bende "gelmem makyaj yapmayaa :D " dedim..Aklımda kalmıştı,amcamlardan sonra uğradım yanına.."Allah gönderdi seni" dedi.Bende "yooo bilerek geldim :p " dedim.Neyse çantamı bir tarafa bırakıp kolları sıvadım başladım yapmaya..Gerçi çok kişi kalmamıştı..Çok zevk alıyorum makyaj yapmaktan..Fakat ne istediğini bilmeyen yada pinpirikli kişiler olunca deli oluyorum o başka :p Aslında her işte öyle insanlar var.Güzel yaptım makyajları allah için :D doğruya doğru şimdi..Eee boşa çağırmaz arkadaşım demiiii..Ama en son yaptığım makyaja bayıldım açıkçası..Orda yardıma gelen benden başka bir arkadaş daha vardı onun isteği üzerine göz makyajı şeklini yaptım..Çok tatlı oldu..Arkadaşımdan alabilirsem saç modeli için çekilen fotoğrafları burayada eklerim yaptığım makyajları ve de arkadaşımın ne güzel saç modelleri yaptığını görmeniz için ;))
Neyse.Bahşimi aldım ve kahkahayı attım.Ben bunu nette ilk bahşişim diyerek yayınlıcam dedim.Arkadaşlarda güldüler ve yayınla kııız dediler :D Gerçekten ilk defa bahşiş aldım..
Ufak şeylerle mutlu olmak bu olsa gerek!!
Halbuki benim para için sevinmedim.hayatımda ilk defa bahşiş alıyorum diyeydi bu tepkim :)
Neyse gevezelik fazla yaptım ve bahşişimin fotoğrafıyla sizi başbaşa bırakıyorum ...

3 yorum:

taha´s mama dedi ki...

allah devamini nasipm etsin bahsislerinin:))

Dilek dedi ki...

Evet evet allah devamını nasip etsin bahşişlerin. Güle güle harcayınız.

uğurböceği dedi ki...

taha's mama ve dilek ; teşekkür ederim ;D