7 Temmuz 2011 Perşembe

Sünnet Kına Eldiveni

 Arkadaşım bana sünnet kına eldiveni yapıyor musun diye sordu.Onlar için özel eldiven var mı bilmiyorum, kına yakıldıktan sonra eldivene sarıyorlar diye biliyorum dedim.Bu sözüm üstüne internette bir araştırma yapmış, bulmuş ve adresi bana gönderdi.Gerçekten varmış.Ne bileyim uzun zamandır sünnet düğününe felan gitmiyorum kiii..Gittiğimdede dediğim gibi mendil sarıyorlardı çocukların eline..
 Neyse, arkadaşımın gönderdiği adresteki eldivenlere baktım, ondan esinlenerek bişeler yapamaya çalıştık annemle..Bu sefer dikimi annem yaptı, süslemeyi ben ;))

7 yorum:

Arabell dedi ki...

Seneye biz de sünnet düğünü yapacak gibiyiz.. şimdiden plan program yapmaya koyuldum bile.. Ne çok teferruatlar varmış anlatamam bir de memleketimim düğünleri biraz ağır geçiyor.. sofralar, yemekler.. hayırlısıyla o günü bir görsek diyorum..

uğurböceği dedi ki...

şimdiden bişeyler yapmaya başlaman iyi olmu.en azından unuttukların en aza indirgenir.çok fazla yorulmazsın.içine sine sine bişeyler yaparsın..

dün akşam bi sünnet düğününe gittik çok güzeldi.öyle çok fazla teferruat yoktu düğünde.onun haricinde bişeler yapmışlarsa tabi bilemem ama yinede güzeldi.bizim buralardada mevlüdü felan yapılıyorda eskisi gibi değil artık ne sünnet düğünü ne düğünler(evlilik).çok az var gelenek göreneğe göre yapılan şeyler...

MARİFETANE dedi ki...

Güzel bir çalışma olmuş canım anneninde seninde ellerine sağlık..

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim marifetanem :))

sevtap(karabidikim) dedi ki...

ben kına yakıldığını da bilmiyordum, ayıp bana :) Çok şık olmuş ellerine sağlık, ağrısız sızısız bir sünneti olur inşallah.

necla dedi ki...

güzel olmş ama ellerinize sağlık yaptığın kişi bak oğlumla adaşmış öyle olunca daha bi sevdim bunu sanki

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ederim sevtap ve necla ;)