15 Temmuz 2011 Cuma

Büyük Acı ve Berat Kandili

Şehitlerimizin ailelerinin durumları içimi parçaladı.Kimin anası kimin bacısı kimin çocuğu kiminin karısı....Allah cezasını versin şerefsizlerin.Allah ailelerine sabır versin,onlar için başka ne denir bilemiyorum sözler yetersiz kalıyor..Ben bu seferki acıdan her zamankinden daha çok etkilendim nedense!!! Allah bizlere bir daha böyle bir acı yaşatmasın :((((
Herkesin kandili mübarek olsun.Allah dualarımızı kabul eylesin.Allah herkesin hakkında hayırlısını versin.Bugün benim içinde dua edin olur mu.. Benim dualarım sizlerle her zaman..
                                  *   *   *   *
Düne kadar ne güzel tasarımlarla ilgili düşüncelerim vardı,içim bir hoştu.Kendi tasarımımı yapıyordum yine.Ama burukluk var içimde,elimi atayım işe diyorum keyifsizce atıyorum.Gerçi halen tam atmış değilim elimi.Aslında daha güzel bir post yazmayı istemiştim ama kısmet değilmiş,napalım...
 

4 yorum:

halime dedi ki...

DUALARIN KABUL OLMSI DİĞİYLE HAYIRLI KANDİLLER..

uğurböceği dedi ki...

amin cümlemizin inşallah

MARİFETANE dedi ki...

Dostun dosta duasının kabul olduğu bu güzel gecede Allah tüm dualrımızı kabul etmesi dileğiyle berat kandilin mübarek olsun uğurböceğim..

uğurböceği dedi ki...

cümlemizin inşallah marifetanem