30 Haziran 2011 Perşembe

Kalpli Saksı - Amigurumi

Bu çalışmayı yapmaya başladığımda çooooooook heyecanlandım ve sabırsızlandım.Nedendir bilemiyorum.ilk defa bu kadar heyecan vardı.Belkide pattern i olmayan bir çalışma yapıyorum diye..Facebook da dolanırken bir amigurumi sayfasıyla karşılaştım.Ve bu yaptığım çalışmanın orjinalini gördüm profilimde paylaştım.Çok hoşuma gittiğini ve yapsam mı acaba diye bir yazı yazdım.Herkes yapmamı istedi.Tuba Can arkadaşımda kendine yapmamı istedi.Bu çalışma arkadaşıma yapıldı ;D
Dün akşam bu çalışmayı bitirdiğimde heyecanım ikiye katlandı.Hem çevremdekilere gösterip yorumlarını almak için hemde arkadaşımın beğenip beğenmediğini öğrenmem için.Beklediğim gibi yorumlar aldım.Çok beğenildi çooook.Tabi dün gece buraya ekleyemedim gözümden uyku akıyordu diye,şimdi fırsatım oldu.
Acaba bi tane daha yapsam mıııı ??? ;))))
ARKADAŞIM İNŞALLAH SANA UĞUR GETİRİR BU KALPLER ;D

KALPLİ SAKSININ TARİFİNİ İSTİYORSANIZ AMİGURUMİ FORUMUNA BUYRUN ;)

9 yorum:

Nazan dedi ki...

Çok sevimli olmuş bunlar, ellerine sağlık..

tuba can dedi ki...

beni nasıl mutlu ettin anlatamam buradaki resim neki muhteşem olmuş kalplerim herkes bundan edinmeli inan çok mutlu edici bi şey bu dahada özeli hediye olması ve güzel notun çok teşekkür ederim

uğurböceği dedi ki...

nazan; çok teşekkür ederim..
tuba can; ayyy utandım valla.beğendiğin içinde ne kadar sevindim anlatamam.çok teşekkür ederim ;)))

Sibel'in Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel ve düzgün örmüşsünüz, arkadaşım Tubanın evinde gördüm harika duruyor. Ayrıca hediye ederek de ayrı bir mutluluk verdiniz arkadaşıma teşekkürler. Sevgiyle kalın marifetli blog arkadaşım :D

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim :)
arkadaşlarımın dostlarımın sevdiklerimin yüzünü bi nebzede olsa gülümsetebiliyorsam ne mutlu bana..onların mutluluğuyla ben dahada mutlu oluyorum anlatamam bu duyguyu.arkadaşımında o duygusunu yazdıklarıyla hissettim bende ;)

alanay dedi ki...

bloğunuzu inceledim.amigurimiyi daha önce hiç denemedim ama bakınca çok hoşuma gidiyor ve sizinkilerde çok güzel olmuş.ellerinize sağlık...

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ederim :) sizide foruma bekliyoruz ;))

Tuğçe dedi ki...

Bu da harika olmuş.Bende daha önce görmüştüm bu çalışmayı.Ellerinize sağlık bayıldım.. Bununda yapılışını gönderebilirseniz çok sevinirim. Yeni forum sayfasında bulamadım belki eklenir. Çok teşekkürler, sevgiler,,

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim tuğçe :)bununda yapılışı forumda var canım..