29 Haziran 2011 Çarşamba

2 Yeni Cici Ayakkabılarım ;)

 Ben normalde kıyafet, ayakkabı, aksesuar yazıları yazmıyorum.Ama bu sefer çoooook içime sinerek 2 ayakkabı aldım, buyüzden fotoğraflarını gösterip birkaçşey yazayım dedim.
 Benim ayakkabılardan yana şansım yok.Ne zaman ayakkabı alsam ya ayağımı vurur sürekli olarak ya da tabandan rahat edemem.Bu sefer bir topuksuz birde topuklu ayakkabı aldım.ikiside çok rahat geldi.Satıcı arkadaşta benim ayakkabı sorunum olduğunu bildiğinden rahatlıkla tavsiye etti bu ayakkabıları.Sağolsun çok yardımcı oldu.Aaa! Unutmadan söyliyim; birde benim ayak numaram buçuklu.Bundan dolayıda tam ayağıma oturan ayakkabı bulamıyordum, bazen tabana yarım taban bile ekleniyordu.Ama bunlarda o olay olmadığı için çooooook mutluyum.
 Topuksuz olan ayakkabıyı evde denedim rahat geldi.Sadece bant kısmı tam oturuyor acaba açılmazsa sıkar mı diye sordum yok açılır dedi arkadaş,açılmazsa bile özel makinalar var açarız.Bu ayakkabının üzerinde sadece taşlar var, dedimki ben bunu giyemem.Yok dedi arkadaş ayağına giy duruşu çok farklı giyebileceğin tarzda.Giydim kiii ne göreyiiiiiiim gerçekten çok rahat ve duruşuda çok hoş.İnşallah sürekli rahat giyebileceğim bir ayakkabı olur ;)
 Topuklu ayakkabıyı daha denemedim, dün aldım fırsat olmadı denemeye.Ama oda çok rahat görünüyor şimdilik.Platform topuk.Ben bu topuklarla koşturup durursam nolur benim haliiiiiim :D Yok yok bişey olmaz sağlam topuk bunlar...
 İnşallah bu içimdeki rahatlık geçici değildir ;)))




1 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

güle güle kullan canım ilk resimdeki ayakkabına bayııldım
ikinciside yaz için ideal :)