17 Mayıs 2011 Salı

Hello Kitty - Amigurumi

İlk yaptığım Hello Kitty..Şimdi diyeceksiniz ki "Yooo sen Hello Kitty yapmıştın." Evete yaptım ama kafa olarak maskot yapmıştım.Bu tam olarak bir Hello Kitty :D İpim ince olduğu için herkesin yaptığına göre küçük oldu..
Arkadaşım sipariş verdi bi ufaklık için..Ne yaparsan yap sana bırakıyorum dedi..Bende kararsız kaldım,sonra konuşa konuşa oyuncak olmasına ve oyuncağında kedi olmasına karar kılmıştık..Bende Hello Kitty i yaptım.
Bakın bakalım ilk yaptığım Hello Kitty nasıl? Daha arkadaşım görmedi ;))

4 yorum:

şengül ilbay dedi ki...

elbisesi falan çok kokoş :)

uğurböceği dedi ki...

örüp bitirdikten sonra karşıma aldım bende çok süslü kokoş oldu dedim :D

CREATIVE MIND dedi ki...

waoo..these are so cute,i am happy my Turkish Sisters are back on blogging after that problem.
Allah bless you all

Sevinç dedi ki...

değişik bir hello kıtty olmuş ellerine sağlık...sevgiler...