2 Mayıs 2011 Pazartesi

Gelinlik Tasarımı

  Blog listemdeki arkadaşlarımı gezerken Fashion House By Zeto blogundaki bir post dikkatimi çekti.Değişik bir siteyi tanıtmış.Oda blog arkadaşının blogunda görmüş bu siteyi...
  Zeto'nun da dediği gibi sitedeki gereçler biraz kısıtlı ama eğlenceli :D
  Tasarımla uğraşmayı seven biri olarak beeeen pür dikkat bununla uğraştım.Aslında sadece gelinlik değil abiye,nişan kıyafeti de tasarlanabilir,çünkü renk seçimi var.Zeto'nun gelinlik tasarladığını görünce tatlı bir kıskançlıkla bende gelinklik tasarlayayım dedim ;)
  Giydirdiğim modelin resmini blogumda yayınlayayım dedim ama program izin vermiyor kopyalamaya,bende ekranı yakala yaptım ama tam olarak boydan resmi alamadım(boy kısa duruyor buyüzden).Bakın nasıl olmuş ;) Sizde bi deneyin bence...

Sitenin adresi...

Tasarladığım gelinlik..

6 yorum:

şengül ilbay dedi ki...

hoş olmuş tamamını görseydik daha hoş olursu etek boyunun çalışması sademi ?

uğurböceği dedi ki...

evet sade bir etek..aslında görünmeyen kısım çokta fazla değil.çok az etek ucu yok resimde..ayağın parmak uç kısmı görünüyordu azcık..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hemen koşup tasarlıyorum hayalimdeki gelinliği:))

Arabell dedi ki...

Bu gidişle moda tasarımcılarına işimiz düşmeyecek. kendi işimizi kendimiz göreceğiz. tek eksiği dikiş kısmı. Birkaç gün sonra Ben bu gelinliği diktim derseniz hiç şaşmam. maşallah elinizden bir uçan bir de kaçan kurtuluyor. Ebru öğrenip bir de kumaşa çıkardığınızı unutmuş değilim (^_^)

uğurböceği dedi ki...

keşke daha çok alternatifleri olsa sitenin ne güzel olurdu :)

uğurböceği dedi ki...

Arabel çok teşekkür ediyoum bu sözlerin için.Düşüncelerin okadar hoşuma gitti ki hemen anneme okudum :) Bana güzel bir fikir verdin en yakın zamanda uygulayıp haber verecem ;D