25 Nisan 2011 Pazartesi

YUPPİİ !!!

Bugün çok MUTLUYUUUUM..Çocuklar gibi neşeliyim..Öyle abartılacak büyüklükte bişe yaşamadım.Açıklama yaptığımda belkide size saçma bişe gelecek yada "buna mı bu kadar sevindin" diyeceksiniz..Ama ben küçük şeylerle mutlu olmasını biliyorum ve seviyorum :))
Sıkı durun söylüyoruuuuum; AMİGURUMİ GÖZ SETİm geldiiiiiiiiii...Böyle değişik malzeme alınca ve tasarımlarıma güzellik katacağını düşününce böyle mutlu oluyorum :D Deli diyeninizde belkide olacaktır..Ama olsuuuun ben seviyorum malzemelerimi..
Dilek ablama teşekkür ediyorum malzemeleri gönderdiği için..Bide setin içine doğal görünümlü göz de eklemesini rica etmiştim..Oda çok güzel..Bakalım onunla nasıl çalışmalar çıkacak :))))

10 yorum:

ay-ser dedi ki...

güle güle kullan setini, güzel çalışmalarını bekliyoruz :)

nisahar dedi ki...

ohh ne güzel gelsin yeni gurumiler güle güle kullan merakle bekliyoruz çalışmalarını

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ediyorum..
Gerçi kıyamıyorum gözlere :D şuna taksam yoook buna taksam yooook diyip durdum..bakalım nelere kısmet olacak..şimdi elimdeki iki tane gurumiye uygun değil gözler..projem için kullanacam kesin :D

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

kolay gelsin.... inşallah gönlünden geçen çalışmaları yaparsın...

muko dedi ki...

merhaba
güle güle kullanın

ne güzel şeyler var blogunuzda
sevgiler

uğurböceği dedi ki...

emine öztürk ve muko çok teşekkür ederim ;)

fiamma dedi ki...

Güle güle kullan sevgili uğurböcüm, küçük şeylerle mutlu olmayı bilmeyen büyük mutlulukları da yakalayamazmış...

uğurböceği dedi ki...

diiiimii amaaa ;))

yasemin avcı dedi ki...

küçük şeylerle mutlu olman ne güzell canım setinide örmekten keyif aldıgın mutluluk duydugun oyuncaklarında güle güle kullan :)

*ssdesignbutik dedi ki...

çook güzel canım güle güle kullan :)