7 Nisan 2011 Perşembe

Kardeşimin Beyaz Ceketi

Kardeşim bana bişey örmüyorsunuz diyip durdu tatile memlekete geldiğinde..Ördüm,ettim..Hatta yaptığım tasarımlarımdan da veriyordum ama nedense örmüyorsunuz dedi işte..Tamam yapayım bari dedim bende..Beyaz ceket istemişti.Başladım yapmaya ama sanki biri geçti işimin üstünden elimde ağırlaştı..Batıl inanç belki bu ama ne bileyim.Anneme sen devam eder misin dedim gerisini annem tamamladı,gerçi ben azcık ördüm.Neyse bizim beyaz ceket bitti ve bir iki güne kalmaz gönderilecek.
Basit bir teknikle yapıldı,takım ceketleri modelinde yapmak istedim yakasını ama ben işlemeyince anlatamıyorum bazı düşüncelerimi ondan dolayı gömlek yaka olsun dedim..
Yine yorum size kalmış diyip sözü size bırakıyorum :)

2 yorum:

halime dedi ki...

ne ğüzel baharlık bir kazak olmuş ellerine sağlık canım.kardeşin iyi ğünlerdeğiysin...
sevğiler...

Sevinç dedi ki...

merhaba beyaz iddalı bir renktir çok güzel olmuş senin ve annenin ellerine sağlık kardeşin güzel günlerde giysin bende nazara inanırım...sevgiler...