27 Nisan 2011 Çarşamba

Hatay METEF Fuarından..

Bugün korku,heyecan,mutluluk gibi duyguları biranda yaşadım..Yaşanır mı diye düşünebilirsiniz,ama yaşanıyor..Hatta o an ki duygu anlatılacak gibi değil..Bugün METEF fuarı var..Halk eğitim kurslarından çalışmalar sergilendi.Bizim ebru çalışmalarımızda sergileniyor.Dün Dilek hocam bana fuarda ebru çalışması(canlı performans) yapacağımı söyledi..Heyecanlandım dün ama ordayken bambaşka bir duygu içerisindeydim..Valimiz kurdelayı kesti,açılış olduuu, hemen benim masanın başına geldiler.Çünkü girişteydi masa.Vali,Milli eğitim müdürü....Daha başka kimler vardı bilemiyorum.Ben o heyecanla kimseye bakamadım sadece sesleri duyuyordum ebru hakkında konuşuyorlardı..Ellerimi görmeniz gerekirdi.Biz'i tutamıyordum bile okadar titriyordu ki elim biz'i sabitlemekte zorluk çektim gerçekten...Heyecanımı bir türlü bastıramadım.Çalışamam bitip kağıda altıktan sonra kalabalığa gösterdim.Herkes alkışladı ve teşekkür ettiler..İşte o an rahatladım azcık :D Vali,Milli eğitim müdür vs vs bütüüüün kalabalık diğer standları ziyarete gittiler..Daha sonra heyecanım bitti ve hızımı alamaz oldu taaa kii saat 5 - 5 buçuğa kadar..Arada bir arakadaşımda çalışma yaptı tabiki..Güzel bir duyguydu tabiki.. ;)))
Annem kamera da vardı dedi..Dedim ya ben kim var kim yok göremedim heyecandan,bakamadım..

2 yorum:

fiamma dedi ki...

Çok güzel bir gün ve deneyim yaşamışsın devamını dilerim. Ebru kursunu görmek istediğim bir konu, özellikle turkuaz tonlarını gözümüz çok aşikar olduğundan mı bilmem ben çok yakıştırıyorum ebru çalışmalarına.Çerçevelettiklerin de çok güzel olmuş...

uğurböceği dedi ki...

Evet çok güzeldi,teşekkür ederim :)
turkuaz osmanlı renklerinden olduğu için belkide yakıştırıyorsunuz..gerçi benimde hoşuma gidiyor turkuaz..kahverengiyle mesela çok güzel çalışılıyor..