18 Mart 2011 Cuma

Yeni ebru kumaşlarım

2. dönem kumaşlara,objelere ağırlık verdik.Fakat biz grupça kumaş çalışmalarına bayıldık ve tam gaz ileriiiiiii :D Bizi durdurabilene aşkolsun..Aştık galiba kendimizi :D Gerçi bu yorumu hocamızın yapması gerek ne derecedeyiz diye ;) Ama hocamızın bizden şikayetçi olduğunu sanmıyorum..Neyse ben sözü çooook uzatmadan çalışmaları sergileyeyim ve sizde yorumlarınızı yapın..Ama bu çalışmalarımın içinde bir eşarp ve 4 tane fular dikmeye gitti :)

Saten eşarp
Şifon üzerine çalışma..Eşarptan çok fular veya bandana olarak daha kullanışlı diye düşünüyorum..
Sık dokunmuş yazma kumaşı denemek istedim ama istediğim gibi olmadı,boyayı pek almadı..
100 x 50 cm ebatında saten eşarp(artan kumaş)
35 x 50 cm lik teknede çalıştığım ipek kumaşlar
Yukardaki kumaş içinde koyu renk olarak kurşini vardı ama fotoğraf çekiminde mavimsi bir renk göründü..

Yukarıdaki çalışmada turunculu bir çalışma olmuştu fakat fotoğraf çekiminde pek belli olmadı ve kumaş ince olduğu için alttaki örtünün desenide çıkmış :D

YORUMLAR SİZE KALMIIIIŞŞ..Parça kumaşların iki tanesi dikilmeye gitti.Onların fotoğrafı yok burda.Bu fotoğraftaki parça kumaşlardan değerlendirme yapılacaktır ;) Fikirleriniz olursa yazmayıda unutmayın..

2 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

İlk defa kumaşın üzerine ebru uygulandığını gördüm ve çok hoşuma gitti. Hem çok zahmetli hemde masraflı bir iş. ellerinize sağlık

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim :) elim alıştığı için artık okadar zor gelmiyor bana ama evet masraflı bir iş :)