10 Mart 2011 Perşembe

Potrede ben :D

Yine iştahım kabardı çizimde.Durduramıyorum kendimi,deneme üstüne deneme yapmak istiyorum.Nedir bu tablet aşkı bilemiyorum :D Elinden bırakamıcaksın denmiştide bu kadar olacağını düşünmemiştim.Bu seferde fotoğraf üstünden çizim yapayım dedim,kendi potremi çizdim.Ayarlamaları pek yapmadım aslında,rastgele çizgi kalınlığı kullandım.Birde sadece çizgi olsun diye düşünüyordum  ki çizimin yarısında ben bunu renklendireyim dedim.ama sadece dudak ve göz diye düşünürken kendimi alamadım hepsini boyamışım :D Neyse çok laf kalabalığı yapmadan resmimi ekleyeyim...

4 yorum:

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

ne güzel olmuş aynı sen cnm çooook beğendim :)

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim :) ama daha çok çalışmam gerekiyor,yeni yeni elim alışıyor...

HUSAMETTİN dedi ki...

COK KÖTÜ ÖZÜR DİLERİM ...ÇİZİM YAPMAYIN BENCE

uğurböceği dedi ki...

yorumunuz için teşekkür ediyorum..
yalnız şunuda belirtmek istiyorum ben zaten deneme olduğunu yazmıştım.tablet çizimde profesyonel değilim..
kara kalem çizimde iyiyim ama..çizim yapıp yapmayacağıma siz karar veremezsiniz..
tavsiyeye açığım tabikide..ama bu kadar katı bir şekilde değil..kimse çizim yapmayın denmez..