17 Şubat 2011 Perşembe

Son Photoshop Çalışmalarım

Uzun zamandır doğru düzgün, "yaşasıııın ilerleme kaydediyorum" dedirtecek çalışmalar yapmadım photoshop programında.İşe başlamadan önce evde otururken yani..Baya çalışmalar yaptım, hepsi öğrenmek adınaydı.Evde ne kadar insan kendini geliştirebilirse bende okadar geliştirdim.Photoshopmagazin sitesiyle ben bu programı öğrendim ve kendimi geliştirdim; tavsiye ederim.Oradaki yarışmlara katıldım, dereceye giremedim ama kendimi geliştirmede yardımcı oldu.Bu benim için en büyük derece,en büyük ödül oldu.Hatta bir ara babamlarım tanıdığı bir matbaacı vardı;Faruk bey.Sen çalışmalarını yap takıldığın yerde bana netten ulaş yardımcı olurum demişti.Sağolsun onunda yardımları oldu.Ama bana kesinlikle neden böyle yaptın,şöyle yap vs gibi şeyler demedi,güzel olmuş bidaha yaptığında böylede olabilir şöylede yazabilirsin yada ekleme/çıkarma yapabilirsin gibi sözler diyordu.Zaten bu sözler insanı iştahlandırır.
Şimdi bu postta en son yaptığım basit tekniklerle olan çalışmalarımı ekleyeceğim.Daha sonra eski çalışmalarımı bulduğumda onlarıda eklerim :)
2010 yılında yaz tatiline girmeden öğrencilerim için yaptığım karne..
Eski blogumun header' ı
Atölyem olduğunda yaptığım logo
Atölyemin el ilanı




Arkadaşımın kardeşi yazdığı söz ve şiiri bana okumam için göndermişti.Bende okuduktan böyle çalışmalar yapayım dedim.Hoşuna gitti bende çoook sevindim :)

2 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ya şu photoshopu bi öğrenemedim güya bilgisayar mezunuyum ama hiç işim olmadı. daha basit programlarla işimi hallediyorum ama böyle güzellikler gördükçe hevesleniyorum:)
buarada kelime doğrulamayı kaldırman mümkünmü(nacizhane bir istek)

uğurböceği dedi ki...

bende bilgisayar programcılığı mezunuyum.okulda bu programı öğretmediler.ben tasarım yapmayı sevdiğim için çizimi sevdiğim için öğrenmek istedim,ilk adımı attım diye düşünüyorum :)
tabiki kaldırabilirim kelime doğrulamayı..ben yorumlarımı direk yazdığım içn öyle bişey olduğunu görmüyorum..