2 Şubat 2011 Çarşamba

Nilgün Komar'dan Etkinlik..

Nilgün Komar 'ın blogunu birkaç gündür bakmamıştım,malum hastalık benide yakaladı hemde birden yakaladı :( buyüzden bütün takip ettiğim bloglarıda ziyaret edememiştim.Bugün bir baktım, aa! oda ne?? Güzel bir etkinlik...Sevgililer günü dolayısıyla Her Yerde Kalp Var... Etkinliği başlatılmış.Bende katılacam bu etkinliğe,inşallah hastalığım çabucak geçerde bişeler yapabilirim.

               Her Yerde Kalp Var...

Bu etkinliğe bence sizde katılın,çok zebkli olacaktır.İllaki örgü, nakış, dikiş vs. gerekmez.Kalpli yaptığınız herşey olabilir,yeterki el emeğiniz olsun yeterki sizin kalbinizden olsun :)

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim! geçmiş olsun dileklerimi iletiyor affedersin diyorum :)

dün sana sordum ya niye hiç yayının yok diye etkinliği duyurman için dememiştim ben senin verdiğin linke tıklayınca BOŞ bir blog ile karşılaşıyorum ve o yüzden bu kadar yeteneklisin niye yayın yapmıyorsun diye soruyorum sana ısrarla :))))

meğer blogun bu adresteymiş
sen mailde eklediğin linke bi daha bak benim gibi herkes boş bloga bakmasın sonra :))))

öptüm seni
hatay da büşra gök var onun sayfasına da bak senin gibi şeker bir kız oda! muck!!!

uğurböceği dedi ki...

katıldığım çekiliş yada etkinlikler için yayın yapmak blogumda daha iyi oluyor hem başkalarınada duyurmuş oluyorum hemde bende hangi çekilişe/etkinliğe katıldığımı unutmamış oluyorum :) ben size doğru adresi vermemiş miyim acep :O