26 Şubat 2011 Cumartesi

Kumaşa ebruuuuu ;)

Dün kursta kumaşa ebru çalışması yaptık.İlk denememiz sayılırdı,sayılırdı dedim çünkü ben biraz sabırsız olduğum için ve ebru konusunda daha öncelerde araştırmalarım olduğu için ve de aksesuar yapımında kullanırım diye 35 x 50 cm ebatındaki teknemde çin ipeği üzerinde deneme yapmıştım.Bu ikinci kumaş çalışmam oluyor,ama ilk büyük kumaş çalışmam; ebatı 1 x 1 metre.Arkadaşlarımızın çoğu ilk defa yapıyorlardı.Çok eğelenceli olmasının yanı sıra çok heyecanlıydı.Renklerle oynamaya bayılıyorum,gerçi diğer boyamalarda öyle bi düşüncem yoktu :D Ebrunun süprizlerle dolu bir sanat olmasından kaynaklı galiba bu.Ebruda yanlış yaptığınızı düzeltebiliyorsunuz,yada renk değişimi yapmak istiyorsunuz onuda yapabiliyorsunuz.Kullandığınız teknikle her seferinde aynı şekli çıkaramıyorsunuz yani bir çalışmanızın tıpatıp aynısı çıkmıyor, işte bunu çok seviyorum ben.Çünkü bir tasarımdan 2 tane olayını pek sevmiyorum,çok nadirdir bunu yaptığım.
Birkaç saat önce kumaşıma baktım,şahane bir görüntü oluşmuş.Saten kumaşa çalışma yaptık.Ve ben renkleri koyu kullanmadım hediyelik yapacağımdan dolayı.Grinin iki tonunu ve mor kullandım.Mor rengi ciyak bir renk değil yada ben burdayım demiyor.Griyle çok güzel uyum sağladı.Koyu giri sonra azcık mor serptim sonrada açık gri kullandım.Birde kumaşımız beyazdı o da eklenince ooohhh süppeeerrr :D
Neyse ben daha fazla bişeler yazmadan fotoğrafları ekliyimde siz görerek karar verin.Kumaşımı şekillendirdikten sonrada fotoğraflarım ve bir post olarak yayınlarım...
Benim kumaş çalışmam..



Emel'in kumaş çalışması...
Müge hanımın kumaş çalışması..

Serdal hocanın kumaş çalışması..

Suzan hanımın kumaş çalışması..

Şeyma hanımın kumaş çalışması..

2 yorum:

yaseminkale dedi ki...

wayyy süper...

zuzu* dedi ki...

ilginç....
çizimlerini de bekliyorum:)
sevgiler